Llibertat | Libertad
Quan sents casa teva, quan pots deixar anar la casa on vas néixer i la llar t’acompanya a on vas tu, quan creixes i sents que ara sí ja ets tu qui està al capdavant, qui té la responsabilitat, el món davant teu s’obre.
Cada pas que fas és propi i sents en igual mesura la llibertat i la por, mires endavant i camines entre tremolors per la soledat i l’emoció de decidir la teva vida.
Ets lliure i aquesta llibertat, a vegades, espanta tant, que l’entregues a cegues a l’altre, als altres, al sistema preestablert… al primer que la vulgui.
Jo torno a casa meva, a la meva llar, la que he creat jo, la que he decidit jo com és i serà. Amb les pors i la soledat a la butxaca, acompanyo als meus fills a una vida en llibertat.
Tornem a casa. Fa fred. La tardor ha arribat.
***
Cuando sientes tu casa, cuando puedes soltar la casa en la que naciste y el hogar te acompaña a donde vas tú, cuando creces y sientes que ahora sí, ya eres tú quien está al frente, quien tiene la responsabilidad, el mundo delante de ti abre.
Cada paso que das es propio y sientes en igual medida la libertad y el miedo, miras adelante y caminas entre temblores por la soledad y la emoción de decidir tu vida.
Eres libre y esa libertad, a veces, asusta tanto, que la entregas a ciegas al otro, a los demás, al sistema preestablecido… a lo primero que la quiera.
Yo vuelvo a mi casa, a mi hogar, la que he creado yo, la que he decidido yo cómo es y será. Con los miedos y la soledad en el bolsillo, acompaño a mis hijos a una vida en libertad.
Volvemos a casa. Hace frío. El otoño ha llegado.
¿Te apetece comentar?